مراقبت های پوست، مو، جراحی زیبایی و لاغری

در مجله خبری پوست، مو، زیبایی و لاغری مطالب روز در مورد کاشت مو ،ابرو،ریش، جوانسازی پوست ، جراحی های پلاستیک ، و پیکرتراشی را مشاهده

مراقبت های پوست، مو، جراحی زیبایی و لاغری

در مجله خبری پوست، مو، زیبایی و لاغری مطالب روز در مورد کاشت مو ،ابرو،ریش، جوانسازی پوست ، جراحی های پلاستیک ، و پیکرتراشی را مشاهده

بایگانی

تزریق فیلر بینی

شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۸، ۰۹:۴۴ ب.ظ

از آنجایی که بینی در مرکز صورت قرار گرفته است حتی تغییرات جزئی می تواند ظاهر فرد را به طور قابل توجهی بهبود بخشد. اگر چه که از تزریق فیلر بینی اغلب برای اهداف زیبایی شناسی استفاده می شود، می توان برای رفع نواقص ظاهری مادرزادی نیز از آن بهره برد. تزریق فیلر بینی روشی غیرتهاجمی است و به راحتی انجام می پذیرد. روش تزریق فیلر بینی برای کوچک کردن اندازه بینی نبوده و تنها می تواند ظاهری صاف تر و با زاویه مناسب به بینی بدهد. همچنین تزریق فیلر بینی روشی برای اصلاح مشکلات عملکردی بینی نبوده و تنها موجب بهبود ظاهری بینی خواهد شد.

تزریق فیلر بینی

 

روش تزریق فیلر بینی برای افرادی که به هر دلیلی مایل به انجام عمل جراحی زیبایی بینی نیستند، گزینه ای مناسب بوده و می تواند با هزینه پایین و بدون نیاز به دوره استراحت ظاهر بینی را بهبود بخشیده و نتایجی فوری بر جای گذارد. یک ساعت بعد از انجام این روش بیمار می تواند به فعالیت های عادی خود بازگردد.

تزریق فیلر بینی چگونه عمل می کند؟

با تزریق صحیح فیلرها در بالا و پایین برجستگی روی بینی، می توان به راحتی به بینی ظاهری صاف و یکدست داد. همچنین با استفاده از فیلرها در اطراف نوک بینی، می توان آن را باریک تر جلوه داد و با تزریق بوتاکس به داخل بینی وعضله ای که بینی را به سمت پایین می کشد می توان نوک بینی را بالاتر آورد.

 

فواید این روش درمانی نسبت به جراحی زیبایی بینی چیست؟

ما اکنون گزینه های بیشتر و بیشتری برای انجام روش های غیرجراحی داریم. عدم نیاز روش به جراحی به معنی خطر کمتر، دوره نقاهت کوتاه تر، عوارض جانبی کمتر و در عین حال رسیدن به نتایجی بسیار مشابه است. تزریق فیلر بینی به این معناست که در عرض 5 دقیقه و بدون هیچگونه دردی می توان ظاهر بینی را تغییر داد. دوره نقاهت عمل جراحی زیبایی بینی یک ماه یا بیشتر طول می کشد و نتایج همیشه عالی نیستند، اما نتایج بدست آمده از تزریق فیلر بلافاصله قابل رویت است و امکان تغییر آن وجود دارد.

زریق فیلر بینی به چه شکل انجام می پذیرد؟

ابتدا بیمار روی تخت یا صندلی دراز می کشد و سطح درمان تمیز می شود. سپس با استفاده از از سوزنی نازک از یکی از فیلرهای اسید هیالورونیک برای تزریق استفاده می شود. پزشک زیبایی همانند یک مجسمه ساز خبره با استفاده از فیلر به بینی بیمار شکل دلخواه وی را می دهد و نواقص ظاهری بینی را برطرف می نماید. و در نهایت قسمت های تزریق شده کمی ماساژ داده می شوند. بعد از انجام روش دستورالعمل هایی به بیمار داده می شود. به طور مثال بیمار نباید برای مدتی از عینک آفتابی استفاده نماید. روش کامل عمل بینی بدون جراحی یا همان تزریق فیلر بینی فقط 10 تا 15 دقیقه طول می کشد و نتایج آنی هستند.

 

آیا تزریق فیلر بینی دردناک است؟

در انجام این روش تنها کمی احساس سوزش خواهید داشت و معمولا از فیلرهایی استفاده می شود که حاوی مقداری داروی بی حسی هستند.

 

ماندگاری نتایج تزریق فیلر بینی چه مدت است؟

از آنجایی که بینی ما حرکت چندانی ندارد، نتایج می تواند تا 12 ماه تا 18 ماه ماندگار باشند و با تکرار درمان این مدت حتی می توانند طولانی تر شود.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی